♥♥_♥♥دختر آسمانی♥♥_♥♥
♥♥_♥♥دختر آسمانی♥♥_♥♥
فقط خدا





نويسندگان

لينک دوستان

 تبادل لینک هوشمند 

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دختر آسمانی و آدرس dokhtareasemani.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







لوگوي دوستان


گردان سایبری خیبر


دایرکتوری ارزشی نویسان

 

 

نظرات شما عزیزان:

شمین
ساعت22:25---11 فروردين 1394
وب تو هم عالیه عزیزم
پاسخ:ممنون


ثنـــای دوست داشتنی
ساعت12:32---10 فروردين 1394
سلام دوست عزیزم،
وبلاگ زیبایی دارین، بهتون تبریک می گم، من لینکتون کردم، لطفا شما هم لینکم کنید تا بیشتر به هم سر بزنیم
در ضمن سال نو مبارک
پاسخ:ممنون . چشم حتما . سال نو شما هم مبارک


ب.ربیعی
ساعت19:40---8 فروردين 1394
عدد خاصی نمیگم
ولی دوس دارم تعادل در حجاب و آزادی عمل برقرار باشه
چادر خیلی دست و پا گیره، مانتو نا مناسبم رو هم اصلا خوشم نمیاد
پاسخ:همینطوره


نجما
ساعت19:43---12 دی 1393
سلام
خوشحالم که وبلاگی به این زیبایی وپر محتوایی داری.
ممنون به خاطر لینک وبلاگم .
پاسخ:ممنونم ، خواهش می کنم


sara yekta
ساعت22:11---5 دی 1393
عزيزم بوسم ميدي بوسم ميدي بوسم ميدي بوسم ميدي بوسم ميدي بوسم ميدي خيلي بوي سم ميدي سم پاشي مي کردي؟www.sarakhafan.lxb.ir
پاسخ:خخخ


علیرضا علیزاده
ساعت12:38---5 دی 1393
سلام ممنون از این که لینکم کردی
به دوستات هم بگو بیان

پاسخ: چشم حتما یه همشون می گم حتی به دبیرمون


اسلام زیباست
ساعت20:16---26 آذر 1393
وبتون عالیه
لینکتون کردم لینکم کنید.
ممنون
پاسخ: ممنونم


خشایار
ساعت12:45---20 آذر 1393
ممنون که بهم سر زدی!!!بازم پیش ما بیا!منتظرتم!
پاسخ:خواهش میکنم ..... شما هم یادتون نره بازم به ما سر بزنید


مهرنوش
ساعت8:31---20 آذر 1393
شکیبا اسم شماست؟

خخخخخخخ

شکیبا پیشنهاد می کنم واسه افزایش بازدیدت با هم تبادل لینک کنیم. منتظرتم !!!
پاسخ:در قسمت شکیبا اسم شماست ؟ خخخ ، منظورتون چی بود ؟؟؟


خشایار
ساعت14:48---9 آذر 1393
عقیده من بشخصه در مورد حجاب به این شدت نیست!بنظرم آدم باید جوری لباس بپوشه در هر موقعیتی که جلب توجه نکنه!!!نه اینکه با این شدت نگران یه تار موی بیرون افتادش باشه که بعدش بخاطر این راهی جهنم میشه!!
پاسخ:منم با شما موافقم نمیگم که آدم حتما باید چادر بپوشه حجابش رو رعایت کنه و اگه از قصد موهاش در نیومده نگران نباشه ......


Admin
ساعت21:32---26 آبان 1393
درود ممنون میشم به وبسایت رسمی وحید افشار خواننده جوان و با استعداد کشور سر بزنی و برای حمایت ازاین خواننده اهنگ هاش رو دانلود کنی..نظرت رو هم در مورد صداش بدهhttp://Vahid-Afshar.Tk
پاسخ:بهتون سر زدم این خواننده جوان صدای خوبی هم دارن


زهرا نوجوان
ساعت15:10---4 آبان 1393
سلام شکیبا جان ممنون از زحماتت

لطفا به وب منم سر بزن.در ضمن از این بعد اگه وقت کردم میام و نظر میدم و لینکتم کردم

یاعلی
پاسخ:آدرس وبلاگت صحیح نیست ... نمیره .... مرسی از اینکه نظر دادی .....
پاسخ:عزیزم اصلا یادت رفته آدرست رو بنویسی


عاشق خدا
ساعت13:18---21 مهر 1393
با سلام از تلاش شما برای روشنگری افکار الهی تشکر می کنم
پاسخ:متشکرم از لطف شما
پاسخ:


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
یک شنبه 20 مهر 1395برچسب:, .:. 22:26 .:. شکیبا


درباره وبلاگ

سلام شکیبا خانوم هستم یه دختر چادری که به چادری بودنم افتخار میکنم! از اینکه به وبلاگم اومدید ممنونم


آرشيو مطالب
شهريور 1395
ارديبهشت 1395 آبان 1394 مهر 1394 خرداد 1394 ارديبهشت 1394 فروردين 1394 دی 1393 آذر 1393 آبان 1393 مهر 1393
لوگوي ما
♥♥_♥♥دختر آسمانی♥♥_♥♥

امکانات وب

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 94
بازدید دیروز : 67
بازدید هفته : 187
بازدید ماه : 187
بازدید کل : 76974
تعداد مطالب : 96
تعداد نظرات : 55
تعداد آنلاین : 1

تماس با ما


قالب وبلاگ | ابزار صلوات شمار ذکر روزهای هفته پخش زنده حرم وصیت شهدا مهدویت امام زمان (عج) آیه قرآن تصادفی

طراح قالب

گردان سایبری خیبر